Friday, 17 February 2012

Buli

Assalamualaikum And Hola ^^




Ape khabar k0rang ? Sehat ngak ? *Tetibe cakap bahasa ind0nesia* Ku sehat jer , Alhamdullilah ~ . Kalau ade yang demam , demam chickenp0x , 0r yang sakit-sakit tuh , Rehat banyak kay :) . Jangan gune k0mputer nie sangat :) macam ku yang selalu gune k0mputer . Tak baik untuk mata . xDD . Sekarang Ku da pakai Cermin Mate yang kelihatan ku nie sudah tua . D: 

Bytheway k0rang , Ku nak k0ngsi citew nie kat k0rang . Sebut tentang "Buli" k0rang pernah kena buli tak ? Sama ada perempuan atau lelaki . Maj0rity nyer lelaki la kan , sebab lelaki nie manyak ganas o0o . Ku rase ku pernah la , kena buli ngan lelaki nie . Lelaki nie lebih tue dari ku , Tue 2 atau 3 Tahun camtu la . Pastuyh nasib baik la ade unty nie t0long ku daripada lelaki jahanam tuh . Sekarang lelaki tuh pura2 baik ngan aku . Nak buat muke mintak penampar le tuh . -.-"

Kat Sekolah pulak . Ade s0rg atau 2 0rg budak p0mpuan nie , bile aku cakap sesuatu je mesti di0rang gelak . Sedangkan aku tak buat lawak  -.-" . Pastuh cakap orang no0b . K0rang tau tak no0b  tuyh ape?  No0b = bodoh (s0ry bahasa kasar) . Die fikir  die tuyh pandai sangat la . Kelas p0n bawah aku , ade hati nak cakap no0b . Kalau aku tulis name di0rg kat sini , aku pulak yang d0se . s0 lebih baik aku tak tulis . Dan ape yang diorang cakap at aku , c0nfirm dapat d0se . s0 lebih baik insaf and aku tau ade s0rg tuh selalu sembahyang . Kalau  selalu sembahyang pastuyh nak kutuk2 0rg lebih baik takyah sembahyang . Mase sembahyang tuyh da dapat pahala bile da kutuk2 0rg dapat d0se balik . -.-

Tapi aku da maafkan k0rg da . k0rg tak mintak p0n aku da maafkan . Ade mulut cakap la maaf 0r s0mething . Nie gelak2 , Kutuk2 . -.- 

P/s Kalau da lakukan kesalahan walau sekecik mana p0n , mintak maaflah dengan cepat sem0ga k0rang tak tanggung lama d0sa itu :)



Hepy-Hepy La Slalu Yek ^^ !